just the way you are

har absolut ingen aning om vad jag ska skriva, men bloggar väl ändå. så ni ser att jag lever iallafall;) varit förkyld sen i typ onsdags. usch. kallt som fan ute, besällt en ny jacka också. happyface:D typ en höstjacka, eller nå. fin är den iallafall, hoppas bara att jag får den snart:) funderar på att åka till ulrika på lovet också, men fan. tio timmars bussresa. sjukt jobbigt ju... imorgon äre kort dag som tur är. börjar tio över åtta och slutar elva eller nåt. 3 lektioner bara. awesome:D ska förhoppningsvis byta stav i veckan, less på läkstaven nu. så hoppas på att dom säger att tungan läkt ordentligt så jag får byta:D hähä, svamlar ju på som fan nu. men ja, som sagt. jag lever iallafall. nu ska jag ringa ulrika o snacka skit me henne o sen tänker jag sova så jag orkar upp imorgon.


jag har famlat i mörker, men I dig såg jag ljuset.
och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
jag vägrar att inse, du sviker mig alltid


xoxo

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0