19 maj

Haha oj va har hänt? Har helt glömt bort bloggen, en hel månad sen jag bloggade:o de är ju ett tag sen. Men som jag även skrev då så bloggar jag då jag känner för det. Men nu va de alldeles för länge sedan tycker jag. Men ni fortsätter kika in här rätt så ofta ändå. sånt gillas. Vill göra en ny header också, blir mycket roligare att blogga då. Headern jag har nu har jag ju haft waaay to long. Inte okej. Men kan liksom inte bestämma mig hur jag vill ha den heller… jaja, vi får se. Kanske dyker det förhoppningsvis upp en ny header om ett tag. Om jag ens orkar fortsätta med bloggen överhuvudtaget? Men jag tror de. Känns tråkigt att sluta blogga helt. Men haha, som ni märker så kommer de ju inte bli lika bra uppdatering som de var förut.  

Har beställt min avslutningsklänning som borde komma om några dagar. Eller nej, den borde kommit för några dagar sen men den har fortfarande inte dykt upp? Bara hålla tummarna för att den kommer snart. De är ju trots allt den 19 maj idag. Och min avslutning är den 11 juni om jag inte minns helt fel. Har inga skor heller. Har letat ett bra tag nu men hittar inga fina. Jag blir galen! Men de löser sig nog snart får jag hoppas.  Så skönt att all snö är borta nu. Dessutom är de jättevarmt ute. Eller aa okej, inte idag. Men annars är det de. Skitskönt ju:) 

Mitt hår har växt sjukt mycket, så har så klart fått rätt så mycket utväxt också. Men om nån vecka ska jag färga det. Blir ljusare den här gången. Less på att ha de såhär mörkt. Men tänker inte bli blond igen även om jag saknar mitt blonda hår litegrann;) haha. Men de sliter så mycket på håret. Så de blir nog ljusbrun/mörkblond eller nåt. Blir säkert bra. Måste nog klippa mig lite också eftersom att de blir slitet. Men jag vill inte nu när de äntligen växt en bit. Men kommer bara klippa mig liiiite. Haha.

Dehär inlägget blev ju lite svamligt märker jag. Men jaja, ska försöka uppdatera lite bättre nu i alla fall.



anna nalick- breathe


kings of leon- knocked up


black eyed peas- meet me halfway

helt klart mina favortlåtar just nu. hehe


xoxo

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0