28 mars

åhh ni är så söta. fortsätter kolla min blogg fast att min uppdatering är nästintill obefintlig...
ska försöka skriva då och då iallafall så ni kan läsa nåt nytt då ni kikar in:) nu sitter jag o ser på tv:) 2 1/2 män. love it. är social me folk på msn och så. dricker varm choklad eftersom att min hals är helt fucked:o väldigt lyckat. igår åkte jag pappa, linda o danny och bowlade. pappa vann, sen åkte vi hem till linda. käkade tacos o ba umgicks. sen såg vi på film. nån zombiefilm. typ zombieland? sen såg vi pineapple express. hahahhaa. tack för en asrolig kväll<3 älskar er. har inte några kort att lägga upp just nu. men de kommer nog några kort från bowlingen nån dag då jag lagt in dom på datorn. just nu orkar jag inte.

va jättetrött igår så somnade då jag kommit hem från linda. typ tolv kanske? vaknade halv fyra. inte själv heller. blev väckt. fattar inte hur jag lyckas:o hahaha. jaja. kommer inte bli så lätt o somna ikväll. har skola imorgon också. praktiken är slut. jag och sannapanna var på coop forum i två veckor:) nu är de skola tills på torsdag. sen lov en vecka. och sen är de skola som vanligt igen. jag är på shoppinghumör och vill shoppa hur mycket som helst. så måste försöka åka o shoppa nån dag.



pusss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0