28 maj

alltså jaaa.... kan fan inte sova:o vänt på dygnet litegrann alltså. så kan de gå. ulrika sover. jag sitter o ser på hemsökta hus elle nåt sånt skit. funderar på o väcka ulrika med en hink vatten;) hämnden är awesoooome:D hon kom hem från jobbet förut och tokringde på klockan BARA för att hon visste att jag låg o sov. elaka människa.
myggen häruppe måste gilla mig. är så sjukt myggbiten så fyfan. kliar hela tiden och jag kommer bli galen:(
ska tydligen bli jättefint väder hela veckan så bara för mig att fixa till min sömn så jag sover då alla andra sover, så man kan hitta på nå kul på dagarna.


xoxo

Kommentarer
Postat av: ämäni

fin blogg!

2010-07-08 @ 19:14:07
URL: http://amanilabidin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0