26 juni

Heey, 2 veckor sen jag skrev något. Skolavslutningen vart jättebra, ska försöka slänga upp lite bilder när jag kommer hem igen;) Nu sitter jag hemma hos ulrika och har varit här sen i onsdags. Åkte med bussen 8 på morgonen och var framme i kalix klockan 6. Sen en timme från kalix hem till ulrika. Haha. Var ju lite segt o åka så länge.. Vet inte riktigt hur länge jag blir här men åker väl hem nån gång nästa vecka. Gatufesten börjar ju den 5 juli. & dit ska jag iallafall:) Hehe. Har varit o hyrt 2 filmer så ikväll blir det filmkväll. jättefint väder här, skitvarmt. Igår var det typ 40 grader. Hur skönt som helst. Jaja tänkte bara uppdatera lite så ni vet att jag lever. Nu ska jag läsa lite bloggar


xoxo

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0