26 juli

Fick lite panik när jag vaknade och såg att klockan var tre. jag skulle ju ut och träffa danny och linda. danny fyller 12 idag:) grattis bubben. så skyndade mig som fan iallafall:) sen kom linda och hämtade mig så åkte ut dit och käkade tårta o så:) härligt härligt.
blir lite roligare o blogga nu när bloggen ser "bättre ut". såg ju så tråkig ut förut. fast är inte helt nöjd med headern och allt men orkar inte ändra så de får se ut såhär ett tag nu. så vi får se hur länge jag orkar blogga nu;) kommer hur som helst inte blogga lika mycket som förut, så tråkigt o bara skriva vad som hänt under dagen och så.
 om några veckor kommer ulrika iallafall. kommer bli grymt de:D haha finns ju fan inge o skriva. nåt förslag på vad jag ska skriva om kanske?



xoxo

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hittade hit, vilken bragd, inte sant!!

/Hella

2010-07-29 @ 23:13:03
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0