Tisdag

hellu. fett soft dag idag iallafall:) började tio över åtta. typ htid? hade matte, sen skulle vi ha fysik men vi slog ihop så vi hade matte ist igen(Y) sen hade vi "so" men so lärarn va sjuk så nån från nån annan skola va där o presenterade sig. jag lyssnade inte så mycket på vad han egentligen ville. sen fick vi sluta och vi fick reda på att syslöjden va inställd. fatta hur jävla glad vi blev då. slutade halv elva eftersom att vi har två timmars slöjd och lunch och massa skit som vi inte behövde ha idag. asbra. tog bussen hem, bytte jacka och skor sen drog jag o sanna till birsta. käka donken. jag köpte en tunika i födelsedagspresent åt mamma:) ljusrosa. skitfin. sen drog vi hem iallafall. drog till skopunkten. träffade ronja på bussen så vi skvallertid sen mötte jag upp mammsen och jag köpte nya uggs. hem igen, käka och nu sitter jag här:) härligt härligt.
mamma hade fixat dom fyra första oc avsnitten åt mej, nu har jag nåt att göra ikv:D haha.

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0