Tisdag

Hellu, min säng va extasuperskön imorse när jag vaknade. varmt o gosigt och jag ville inte kliva upp. men de va ju ba pallra sig upp. haha. drog till skolan iallafall. ganska skön dag. handledartid-matte-fysik-so-lunch. sen skulle vi ha slöjd. så vi gick dit o vi får ju välja själva mellan trä och syslöjd. jag o sanna tog syslöjd. man behöver ju inte jobba lika mycket på syslöjden och dessutom finns de soffor där så valet va ganska självklart:) haha iallafall så när alla hade valt så sa träslöjdslärarn att alla som skulle ha trä skulle följa med henne och alla andra fick sluta för våran lärare va sjuk. småsmått glad vi blev:D så slutade halv ett(Y) drog hem, gick ut framotillbaka och nu håller jag på med idas header. blir galen för ingenting blir som jag vill! sen känns de som att jag har hjärnsläpp och absolut inga ideer alls:o men de kmr nog. får se när jag fixar hennes blogg. så ja. imrgn börjar vi tio. tre lektioner sen slutar vi. soft.


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0