Onsdag

Hellu, sovmorgon imorse:) yess. började kvart över tio och jag och sanna fick skjuts dit:) kom dit iallafall. fick reda på att både so'n och franskan va inställd. så jag skulle slutat efter svenskan. haha första lektionen alltså:o men då fick vi reda på att vi hade kemi ist så vi har sovmorgon imorgon ist:D as nice. så kom hem typ halv ett? jag o sannapanna skulle på bio egentligen men de är ju snöstorm här nu. jag som hoppades på att de snöat klart nu. men icke de. bussarna va ju typ inställda o shit så de blev inge. ska väl dit imrgn ist?:) såg på house förut. sen smsa sanna o fråga om jag skulle med ut så jag bytte om och drog ut. träffa lite folk o så:) kom in för ett tag sen.


puss

Kommentarer
Postat av: micha

som sakt, sanna kunde du dra ut med i snöstormen. men mej kunde du inte dra ut med fatt de va nå jävla minusgrader ute. OVANLIGT, sanna komme alltid i första hand :ssss

2010-01-28 @ 04:14:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0