Onsdag

pallade inte städa klart igår kväll så jag drog upp ti markus. träffade sanna o johan innan, michis kom också. kom väl hem runt halv elva. duschade sen gick jag o la mej. sovmorgon imorse, började tio. hade svenska-lunch-so.
på so'n såg vi zozo? tror jag den hette. helt okey men såg aldrig klart. slutade tio över ett för franskan va inställd. yesss!:D så drog hem då iallafall,  drog hem ti linda. jag o dannyboy satt o såg på tv. när linda kom hem drack vi oboy och åt mackor. pappa kom förbi en sväng så vi satt där iallafall. efter ett tag så tog vi bilen o körde bort till petter o maria och hämtade nån påse som jag hade glömt där i somras. sen vi va i rättvik. stabilt. men de va bara mina solglasögon typ:) sen fick jag skjuts hem hit och har käkat lite o tänkte försöka städa klart:) känner mej duktig. imrgn äre dryg dag. sluar väl halv fyra. härligt härligt. haha.

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0