Måndag

Hellu, trodde jag skulle va astrött imorse men icke de. elr jo trött är jag ju alltid, men jag snoozade inte i en månad och jag va inte i zoombie tillstånd då jag väl klev upp. är alltid halvt borta fram till elva ungefär. då börjar jag vakna till. haha. va ganska nice dag idag ändå. först matte, skulle ha franska sen men de va inställt. yesss. sen svenska, kemi lunch idrott och sen skulle vi ha engelska men de va inställt. yeess. så slutade typ halv två? drog ti birsta me sannapanna. köpte ett par leggins och ett armband. bilder kommer nog. käkade donken också:D tog bussen hem o har fixat me idas header, inte klar än men aa. har typ lyssnat på massa musik också:)


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0