Lördag

Heej, Det märks att de är lov nu. verkligen. i början av lovet vaknar man hyffsat i tid. kanske 10-11 osså blir man sur för att man inte kan somna om. även fast att man går och lägger sig efter ett på natten. men nu, när halva lovet gått då kan man minsann sova dygnet runt. jag klev upp halv tre idag. de är inte normalt. inte på nåt sätt. man hinner ju fan inte se ljuset. de är mörkt när man kliver  upp och ännu mörkare när man går och lägger sig. men de skare bli ändring på. för imrgn ska jag på stan med sanna.
och då ska jag fan kliva upp tidigt. elr nää inte tidigt  men hyffsat tidigt.  de va samma sak på sommarlovet. elr nää inte riktigt men nästan. men då var det iallafall kul att kliva upp när solen lyste och de va varmt och skönt ute. men nu, nää fyfan vintern suger. jag som gått o gnällt om att jag vill ha snö så jag kan åka pulka. herregud va tänkte jag med. usch. nåt vamt ställe ska man bo på.


På måndag ska jag åka till stockholm. Jag och mamma ska åka tåg och bo hemma hos hennes bror. sen nån dag under veckan kommer lillebror och micke också. Jag ska shoppa. Jag måste shoppa.  men jag kommer givetvis att blogga ändå;)



puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tack allt är bara fint! lite trött bara. så ska se lite family guy nu och sen sova :P

2010-01-02 @ 20:21:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: micha

julia ditt jävla äckel. & nääääääär i helvete skulle du din dumma äckelkossjävel berätta för mej att du skulle ti FUCKING STOCKHOLM DÅ? dra från mej gö så. stick då. försvinn :'(((((((( </333333

2010-01-03 @ 19:27:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0