klart:)

Sådärja, nu är allt nerpackat. förutom datorn men de löser sig ju. elr aa jag tror allt är med? skapligt jobbigt om jag kommer fram osså kmr jag på att jag glömt nåt. hahaha. men nädå. jag har nog med mej allt.
i somras när jag åkte dit så hade jag sminkat mej på morgonen och förut ställde jag alltid min foundation på handfatet. alltså där på kanten. sen när jag packade ner allt smink så glömde jag den. haha såklart att jag lyckades med de. skulle va borta typ två veckor också? men som tur va så hade jag med mej typ nån annan dålig och den fick duga. men nu vet jag att ALLT smink är med. så aa. om en halvtimme åker vi till tågstationen så de är ju småbra om datorn är nerpackad tills dess.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0