Hahahaha dagens!!

Hahaha okej jag måste bara berätta mitt o sannas fina samtal idag. förmodligen bara jag och sanna som fattar men kanske nån som läser min blogg har lika sinnesrubbad humor som mej o sanna. vi får la se.

Vi sitter iallafall på donken och jag ska berätta nåt:
Sanna: talk. fast om ni säger talk högt själva så hör ni att de låter som tak och eftersom att jag och sanna har en tendens till att vara oseriösa så trodde jag att hon sa tak enbart för att vara oseriös och störa mej
Jag: neej golv! haha sen asgarva vi en månad typ:) haha ingen läju fatta men aja:) de va askul där och då iallafall:) sen om alla ni med supertorr och tråkig humor inte skrattar då är de erat lilla problem:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0