Fredag:D

Hellu. jag är nog förmodligen världens sämsta bloggare. men tough shit. jag ska försöka blogga oftare:) hade sovmorgon imorse. va fett trött ändå så de fick bli lite mjukisdag idag. drog iallafall ti skolan, hade so sen idrott. jag sanna pg och saga spelade kung i badminton. haha jag ägeeerrr. sen typ lunch fysik, fast vi hade en exta matte lektion ist för fysik. sen engelskaprov. gick helt okej tror jag. sen matte igen. slutade runt tre. drog hem iallafall. satt vid datorn ett tag, käkade sen ringde pappa och frågade om nåt. tog iallafall bussen till linda och såg på film med dannyboy pappa och linda:) hehe. vi såg nån alienfilm först. typ asrolig sen såg vi baksmällan:)
fick skjuts hem och kom hem för 20 minuter sen kanske:)

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0