Fredag

Heeej, nyårsafton firades tillsammans me michis, markus, ida & tess. vi hade kul:) på tolvslaget skulle vi ut men eftersom att alla va så sega så gick jag o michis ut själva. så på tolvslaget stod jag o michis o skrek gott nytt år. haha. sen iallafall gick vi uppåt igen, vi träffade johan sanna o fredde ett tag. och runt halv två nån gång gick jag hem. hela jag va en isbit typ. de va ju inte lite kallt heller. jag har inga kort för jag hade inte med mej kameran men jag ska se if jag får tag i michis  bilder. hehe. gick o la mej typ tre? och klev upp halv tre idag. kuuuul. sen har jag bara sett på tv typ. småsmått trött.



puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra ikväll?

2010-01-01 @ 21:14:43
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0