??

Varför se blogg.se helt fuckat ut just nu? ba min blogg som ser ut så elle? får ju nå fel.

aa hej förresten:) skola idag. blev grymt lack imorse kan jag ju berätta. började 20 i tio. vaknade och såg att de va jävla snöstorm ute. klev upp iallafall. gjorde mej iordning iallafall och gick ut. livsfarligt att gå ner till bussen. hade mina uggs och dom är helt jävla platta under så man glider och halkar omkring hela tiden! så ni kan ju tänka er hur lätt de va o gå när de låg pudersnö över isen. halkade iallafall ner till busshållsplatsen. står där ute ett bra tag. börjar frysa som fan. sanna smsar och berättar att bussjäveln har kört ner i diket. kul. så de skulle tydligen inte kma nå fler bussar(Y) ba att halka hem igen. precis när jag kommer hem så har sanna fixat skjuts. ba att halka ut till vägen igen då. tillslut tog vi oss till skolan. sisådär en aning försenade(Y) jävla helvetes skit morgon, skit bussar och skit snö. hade ba vanlig skoldag idag. slutade halv fyra. fick vänta på bussen hur länge som helst. aja, tog mej hem iallafall. jag och sanna skulle egentligen på bio men så blev de icke. vi får ta de nästa vecka ist. vi ska se snabba cash. tror jag? haha. 

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0