Tisdag

Heeellu=) ska iväg på dansen om tio minuter. eller vi ska gå ner till bussen då:) småjobbigt att jag åker in i tygskor. ni vet såna där från hm? haha, jag dansar ju i såna eftersom att jag inte orkat köpa riktiga. måste göra de! så de blir lite kallt när de är typ tio minus ute. finfint dedär. Kom försent imorse IGEN. faan.
hade massa lektioner o så. slutade halv tre, tog bussen hem. gick ner ti pizzerian o köpte mat. kycklingrulle ti mej:D surrade me ulrika i telefon:u sen käka jag och nu sitter jag här:) bloggar kanske ikv.
 ida om du nu läser min blogg så ska jag försöka fixa din header så fort som möjligt. jag lovar! förlåt för att du fått vänta så länge men jag har inte haft tid riktigt. bara så du inte tror jag att jag glömt bort det:u

puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0