Tisdag

Hellu, fattar inte hur jag kan vara så jävla trött när jag ska upp. fattar inte... släpade mig upp iallafall och gjorde mig iordning, tog bussen till skolan o så. vi hade väl typ matte, fysik och drama. va har drama en gång i veckan nu. helt okej. gör massa olika övningar och så. sen vare lunch och slöjd. slutade tjugo över två och då drog jag o sanna till coop för sanna skulle fylla i nåt praktikpapper för hon gjorde ju aldrig de igår. så de är där jag och sanna kommer finnas vecka 11 och 12. hihi. aja, vi gick ut till busshållsplatsen sen iallafall. men tydligen så hade bussarna kört fast? så vi stod ute i 45 minuter innan vi fick skjuts hem. trevligt trevligt. inte alls kallt elle så.
haha aja drog hem, käka, bytte kläder sen fick vi skjuts in till stan så vi har dansat nu en timme:)
så har precis kommit hem och insåg att vi har so prov imorgon. kul. nää för jag fattar inte ett jävla skit(y)
haha. sovmorgon imorgon iallafall:D fett skönt

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0