3 dagar & 2 timmar sen

Hellu. de va 3 dagar & 2 timmar sen jag uppdaterade bloggen. varför? jag vet inte. haha, jag har inte haft tid och när jag haft tid har jag inte orkat:) haha men jag är tillbaka, tror jag. så vad har jag gjort sen i tisdags då?
va med michis o markus o lilla sandra på birsta för nån dag sen:) hihi. sen igår åkte jag på stan med sofia. vi gick runt där o kolla:) jag shoppade inget:( sen drog jag hem och gick ut  o träffa sannapanna. vi drog upp ti henne och poppade popcorn drack cola och såg på the ugly truth. haha den va faktiskt bra. haha aa. sen har jag ju gått i skolan och sånt precis som vanligt. slutade ett idag och sanna är i uppsala hela helgen:( hihi men hon kmr ju tillbaka på söndag. imrgn åker jag till michis o markus och slaggar där:D de blir kul:) vi ska bara se på film o umgås. funderar på att se en film nu men jag vet inte om jag orkar. hur trött som helst. FAST att jag hade sovmorgon imorse... men nu vet ni vad jag gjort dom här dagarna iallafall


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0