1 augusti!!!

Alltså va? vadå första augusti... stämmer verkligen det? vart tog hela juli vägen då? blev ju lite chockad när jag kollade datumet alldeles nyss:o huhu. bara 23 dagar kvar till skolhelvetet börjar igen. åhhh, vill inte. hmm.. fyfan.

& ja jusste, vafan i helvete gör jag vaken nu? har ju lyckats vända på dygnet litegrann. vaknade halv fyra igår. alltså halv fyra på dagen. faan inte bra alltså. kan ju inte sova bort hela dagarna. jaja, hur som helst. typ fyra imorse gick jag o la mig. fem blev jag less eftersom att jag inte kunde somna så då klev jag upp igen. lika brare så jag kan vända tillbaka dygnet igen. är lite trött nu men de är ju smällar man får ta. idag blir de stan iallafall. fast tar mig inte dit förrän runt två eftersom att alexandra var på nå jävla ställe och hon kommer inte hem förrän typ två? och jävla skitväder också:o haha, nu svamlar jag bara på. äh, skriver sen nån gång, nån dag.


xoxo

Kommentarer
Postat av: miiiiichis

HEJ DITT SÄR, HUR GÅR DET MED ATT SKRIVA ETT HELT INLÄGG OM BARA MICHIS DÅ? NU VAR DET LIXOM ÅR OCH DAR SEN :(((((((((

& DU LOVADE, MEN FORTFARANDE INTE GJORT DE :((((

2010-08-04 @ 17:30:07
URL: http://michaelalarzzon.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0