målar naglarna

sitter och målar mina naglar nu:) saknar mina långa fina naglar:(
hade äntligen fått dom precis så som jag ville ha dom, sen började jag på coop och där var de ju bara att glömma långa fina naglar. alla naglarna gick av på en gång:/ så jag fick fila ner dom. men nu när jag slutat där ska jag börja om igen så naglarna blir långa igen till sommarn:)
jaja, bjuder väl på en bild på hur naglarna såg ut innan dom gick av.

brukade ha vitt egentligen men va så less på de så jag testade att måla svart istället.


och en gammal bild där jag målat med vitt:)


xoxo


Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: ja, man tröttnar ju efter ett tag :)

tack :D

2010-04-01 @ 17:00:50
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0