11 april

usch, redan söndag. vilket innebär skola imrgn. vill inte:( haha, jag och sanna har iallafall räknat ut att de är 9 veckor kvar till skolavslutningen.


igår runt halv 11 kanske, gick jag ut och mötte michis. sen träffa vi sanna, amanda och natali så vi satt o snacka med dom. gick hem typ 12 för att jag höll på o frysa ihjäl i mina tygskor:/ haha lyckat de. såg på flickan som lekte med elden igår också. helt okej. idag åkte jag på birsta med alexandra också men glömde kameran hemma som vanligt.. vi gick runt och kollade, käkade donken o så:) gick bort till skopunkten också. kom hem, käkade och sen gick jag ut o mötte upp sanna. fick tillbaka massa mappar som hon haft hemma hos sig. hahahaha. sen satt vi bara o snacka skit. elin kom dit, sen kom johan, fredde o dompa också. så nu har jag precis duschat och sitter o läser massa bloggar och lyssnar på musik. måste upp tidigt som faaan imorgon:/ har en känsla av att jag kommer va jävligt trött. hahah jaja, finns inte så mycket att göra åt de.


xoxo

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0