torsdag

Heeej, va faktiskt pigg imorse när klockan ringde. första gången;) haha. så klev upp och gjorde mej iordning. blev ljusa jeansleggins och en randig ginatröja och lite armband. helt vanligt. åkte till skolan och hade massa lektioner. sluta typ kvart över tre elle nåt:o så jävla drygt. kom hem o sånt. skulle ju egentligen till linda men de blev inte idag så får se när jag åker dit:) vet inte vad jag ska göra idag, vi får väl se;) ska egentligen inte sitta vid datorn, måste göra massa läxor-.- som jag missat sen jag va sjuk. och sen måste jag städa eftersom att sarah och stefan kommer imorgon. och jusste, stefan hade läst min blogg och tyckte att jag skrev såhär hela tiden: nu har jag ringt dom 3438479 ggr och dom svarar inte. ni vet dedär med 83487849 ggr. haha nu ska jag säga så hela helgen:) bara för att de är kul liksom;) hehe.


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0