onsdag

heeej, småtrött man va imorse då. höll på o frysa ihjäl iallafall. svinkallt. klev upp o fixa mej sen gick vi ner ti bussen å åkte ti dansen. har ju "elevens val" första två timmarna på onsdag. värdelöst. fast de va fan kul imorse. första gången på dendär dansen och danslärarn va skitrolig. så de blir nog bra dedär:) sen hade vi massa lektioner o shit. satt o snacka me ronja på rasten ett tag. sen träffa jag rasmus, o sen när jag skulle gå upp ti sanna igen så kom arvid o tobbe o dom så jag satt med dom ett tag i elevfiket sen drog jag upp ti sanna o natali. hade fler lektioner sen sluta vi halv tre. så har ba kmt hem o sånt nu. har lust o åka nånstans:)
blev tydligen ingen repning idag heller? faan. aja


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-16 @ 18:14:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0