on the road again

heeej, haha imorse vaknade jag typ halv elva? tyckte jag va skitduktig som vaknade själv då:) hahahah aa sen råkade jag tydligen somna om och vaknade halv ett:) kul liv. aja, klev upp då iallafall  och duschade och sånt sen sminkade jag mej och gick och mötte upp sanna och elin. snackade med dom ett tag sen drog elin och jag och sanna gick ner till bussen, åkte in till stan och gick där typ 2 timmar? köpte en vanlig vit långärmad bara. käkade på donken sen drog vi till birsta och kollade lite snabbt. har sett ett par jättesöta svarta pumps som jag vill ha. typ 300? läju köpa snart. sen drog vi hem så har bara slagit igång datorn och käkat nu. imrgn ska jag in till stan runt sju o knäppa kort på grabbarna i the viktorys. dom ville ha några kort och de är ju lättare  att knäppa när dom repar för då kan dom ställa sig lite som jag vill så att alla kommer med:) plus att bilderna inte blir underifrån som dom annars lätt blir då dom står på scenen och jag på backen:u men de löser sig. ska nog tjata så att sanna följer med också:)



puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0