måndag kväll

heeej, blev ingen repning fatt affe inte svarade i telefon, så visste inte vad jag skulle göra. slutade iallafall med att jag bytte om och åkte till michis. hon håller på med att göra om i hennes rum, så vi har målat hela kvällen:) kmr bli skitfint när de är klart. ida kom förbi  också, så hon hjälpte till med målningen. så min kväll har tillbringats på michis parkering/carport med henne ida och ett vitt skåp som skulle bli svart. så vi har bara suttit där och snackat skit hela kvällen, love it. sen körde ida mej på cykeln bort till hennes busshållsplats osså väntade vi där tills bussen kom sen cyklade hon hem och jag åkte hem:) så kom hem för en stund sen och ska snart hoppa in i duschen. typ  helt svart på mina händer nu av färgen. tjusigt:) hehe aja


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0