foundations

De är ju så svårt att hitta en bra foundation som täcker och allt dedär.
så har letat lite bilder på dom som jag testat.

 

Max factor lasting performance, när jag köpte den så köpte  jag 106 tror jag? men den va för mörk för mej, sen tyckte jag att jag blev fläckig av den.

 


Isadora lift & cover, funkar inte, täcker inte eller nånting. man blir typ gul av den?



 dream matte mousse, den här använde jag jättemycket förut, & då tyckte jag iallafall den va bra, men de va ju ett tag sen. körde då  på färg 10 eller nåt sånt. den ljusaste tror jag att jag använde


Loreal true match. den är väl helt okej och man får ett ganska jämnt resultat.


max factor miracle touch, fick den av sarah tror jag. men den är för mörk för mej men annars tycker jag att den funkar bra, men om man inte är nogrann när man lägger på den kan man lätt bli fläckig.


loreal matte cashmere, den här har jag inte använt så mycket, nån bloggläsare som vet om den är bra?



nivea ideal finish, en av dom som jag gillar bäst. man blir inte fläckig och vill man bara ha på lite så lägger man på lite och då döljer den sådär och vill man ha mer täckande resultat lägger man bara på lite till:)


loreal, köpte en sån här för ett tag sen men man blir jättefläckig av den, inte alls bra.
fast min burk ser inte riktigt ut sådär? fast de är samma.


kommentera gärna vad ni tycker och vilka ni har testat:)


puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0