Torsdag

Heeej, Har vart hemma ett tag men orkade inte blogga. Åkte iallafall till pappa, va där. Han åkte på möte. Sen såg vi på tv o käkade chips. Såg på greys och southland. Sen somna jag typ klockan ett kanske? Sen åkte pappa klockan 7 imorse men jag fortsatt sova. Hehe, sen väckte katterna mej o jag klev upp runt tio o käkade risifrutti o såg på nån film. Lyssnade på musik på min stereo också. Har inte gjort de på tusen år tror jag. Sen kom pappa hem runt tre? Fick iallafall skjuts hem hit igen runt fyra? Jag mamma o micke åkte o tjocka max:) va på ica maxi o arken också. Sen kom vi hem o nu sitter jag här och ska göra en header till ulrika:) Så vi hörs sen iallafall.


Pussen

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0