tisdag

heej babes, försov mej imorse. men min telefon är typ sönder så alarmet funkar inte? fett cp. aja skyndade mej till skolan o hade matte. sen sa typ handledarn att jag hade massa frånvaro från idrotten. liksom wtf? jag har ju vart med typ varje gång? han kan fan inte sätta frånvaro då elle. så imorrn måste jag till idrottslärarn och fråga vafan han satt frånvaro på mej typ asmke:s aja, sen hade vi massa lektioner sen drog jag hem o bytte om. sen tog jag o sanna bussen till stan och dansade streetdance. hur många steg som helst nu. så kom hem för en timme sen kanske. förresten min plyschdress har kommit:) yesss(y) så då blire att hämta den sen förhoppningsvis. läju kma kort sen.


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0