Tisdag

Heeeej, trött jag är. Inte konstigt när jag låg o såg på michael jacksons begravning typ halva natten. Fråga mej inte varför men de fanns inspelat så aa. Haha. Idag har jag typ tusen saker att göra känns de som
packa-duscha-birsta-förhoppningsvis köpa en jacka- städa.

Haha aa och typ ännu mer. Men aja, packningen blire jobbigaste då jag alltid tar med mej massor med saker som jag egentligen inte behöver osså slutare med att jag tagit med mej för mycket saker för väskan går inte att stänga så då äre bara att packa upp allt igen, leta efter en större väska och packa ner allt igen. Meningslöst? jaa. Men jag tar alltid den lilla väskan först eftersom att jag alltid jävligt konstigt nog tror att jag kommer få plats med mina kläder i den, o sen blir jag skitarg då jag inser att nää de får jag inte alls de... Haha.

Ska vara borta onsdag-måndag. Aja, lika bra att börja med packningen på en gång. Önska mej lycka till:)

 

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0