Tisdag

Heeej, stressigt idag. Va skittrött imorse men de va ba kliva upp o gå till skolan. Drygt. Aja, Hade handledartid först. De måste ju va den mest meningslösa lektionen nånsin. Elr aa "lektionen" de är typ inte ens en lektion. Dom ba går igenom typ massa onödig skit. Men måste ju gå dit ändå. Lika bra de. Sen hade vi matte tror jag? och sen när vi hade fysik så kom vi dit också fick vi tillbaka provet. 8 poäng= godkänt. Och vad hade jag då? Jo 7 poäng. ETT poäng ifrån. Less jag blir. Och de va fatt jag inte fattade en fråga. Men jag snackade med lärarn och hon sa att jag inte behövde göra om hela utan bara två frågor så att jag bevisar att jag kan dedär. Vi hade typ skitkort fysik för att hon sa att vi fick sluta tidigare för att alla lektioner ska inte vara jobbiga hela tiden, nice. Sen vet jag inte vad vi hade för nåt. Vi slutade halv tre iallafall. Drog hem, bytte om sen drog vi till dansen. Vi fick dansa skitsnabbt idag, men bra träning:) På lördag ska jag o sanna nog och kolla när massa folk tävlar inne i stan.
Har typ inte gjort nåt mer. Käkat bara. Sitter o dunkar musik nu iallafall. Vet inte vad jag ska skriva. Finns typ inget? Vi har skön dag imorgon iallafall. Förutom so provet. Har pluggat ganska bra och ska plugga lite till ikv.
Jo jusste, jag har shoppat också. en kofta från gina. skitmysig och en foundation. Måste tömma kameran för har så mycket kort där sen ska jag knäppa lite kort på koftan så ni får se:) lite hets jag hade imorse när min foundation bara tog slut:o hehe, men har köpt ny nu iallafall.

puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0