söndag

Heeeej babes, blev inte att jag bloggade igår som ni kanske märkte. aa iallafall, tog ju bussen till pappa och när jag kom dit så såg jag på tv ett tag sen gick vi bort till ica och köpte massa, typ dricka och popcorn och så:) sen påvägen hem gick vi förbi pizzan och köpte hem de. osså gick vi hem o tjocka pizza, sen kom jag på världens smartaste ide så jag sköt ihop våra två fåtöljer till en stor:) hehe så pappsen låg i soffan jag och låg i min "ihopbyggda" soffa och såg på tv, sen gjorde vi typ kycklingvingar och såg på nån film, johan falk, den va faktiskt bra. pappsen sov typ halva filmen också men, hehe. sen såg vi på tv tills klockan va typ tolv halv ett och då gick jag och la mej:) haha, sen vaknade jag liksom tio? brukar aldrig kliva upp så tidigt:o och idag har vi bara legat och sett på tv. haha! myyys. sen tog vi bussen för pappa skulle in till stan på nåt möte och jag skulle hem hit igen, så jag har kommit hem för nån timme sen. ska snart hoppa in i duschen,



puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0