söndag

Heeeej:) inser ni hur skönt de är att veta att fast att de är söndag idag så kmr jag fortfarande få sova ut imorgon eftersom att det är fucking LOOOOOV!!! vi älskar lov eller hur? Så skönt. Har iallafall nyss duschat. Sitter här totalt osminkad och allt. Sånt är ju kul. Imorgon blir de birsta me kristin som är i sundsvall. Har inte träffat henne på tusen år känns de som. Nää men allvarligt, hon bor i övik och jag tror vi senast träffades när jag åkte upp dit i somras. Ni vet när vi åkte moppe hela helgen. Men imorgon då jävlar! meee liiike. Jag är trött iallafall. Fast att jag inte gjort nånting. På tisdag elr onsdag blir de nog tio timmars bussresa. Haha så jävla drygt. Men de va längesen jag va där uppe o träffade ulrika så de ska bli kul ändå. De är ju snö där! tror jag sagt de förut men ändå liksom. Snööö. Så jag kmr behöva en ordentlig vinterjacka.



puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0