Söndag

Heeej babes. Blev ingen uppdatering igår som ni kanske märkte. Jag och robin tog iallafall bussen till ica och gick därifrån. De va svinkallt och jag tvingade robin att bära min väska för att den va så fet. Sen när vi kom hem till pappsen så såg vi på film. typ irene huss. Tror jag sett den förut men kommer inte ihåg nåt från den så:) Pappa somnade ju som vanligt efter halva filmen. När den va slut såg vi bara på tv och på nån annan film typ cocktail. Den va faktiskt bra men vi orkade inte se klart den så vi gick o la oss ist. Sen har vi bara slappat idag. Vi gick till affären och köpte kattmat och sånt. När vi kom hem åkte pappa på möte och jim och adam kom förbi med kattungarna som vi äntligen fått:D dö söta är dom. Dom har sprungit omkring och lekt hela tiden. Sen kom pappsen hem igen och han såg inte skillnad på kissebäbisarna. Sen hämta mamma upp oss och vi körde hem robin sen åkte vi hem och jag åt. Så har läst igenom alla bloggarna nu och ska snart duscha.


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0