Söndag

Heeej, jag klev upp elva idag, elva. De är ganska tidigt för mej. Jag brukar inte vakna klockan elva. Aldrig, Och jag va vaken till typ två inatt? Jag såg värsta blodfilmen, om typ döden och hans lista och massa folk som dog och typ massa blod och blää. Men jag kunde inte sluta se heller, vart liksom tvungen att se klart skiten. Men filmen va helt sjuk iallafall, jag ringde ulrika också och tvingade henne att slå igång tvn och kolla, men hon bangade ur. haha, sen låg jag och smsa me henne ett tag också. Imorgon äre skola. de känns mindre pepp. vill hellre att de ska bli lov nu. Men nejdå. 11 dagar kvar till lovet. 11 dagar. De innebär att jag måste gå i skola dom där dagarna. ge mej lov nu tack:) Imgn blire birsta me sanna tror jag. Ja efter skolan då alltså.


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0