omg va blogg.se är segt:o

Shit va blogg.se är segt:o elr äre bara jag som tycker de? iallafall så åkte jag o sanna till birsta. vi skulle som sagt ta elva över bussen, 88an alltså. så pratar jag med henne när jag står vid bussen och
hon ba: vafan bussen kommer ju hit trettiofem? ( de tar alltid 7 minuter för bussen att åka från mej till henne)
jag: haha nä de kan inte stämma.
Hon: men vafan jag lovar de står de.
och precis då kommer tvåan (som inte går till birsta utan till ica maxi och då måste man gå en bit)
Jag: men då hoppar jag på tvåan ist.
Hon: aa gör så.
Sen när jag sitter på tvåan så får jag ett sms av henne.
Hon: hahahaha jag satt på fel sida av vägen.
Jag: MEN ÅH, din jävla sopa:o
Hon: alltså hehe.


så aa, vi hade ju kunnat ta 88an om hon stått på rätt sida av vägen, men nä. haha damp
aja, vi åkte iallafall dit o träffade bosse där. sen gick vi runt o kolla, jag skulle köpa en kofta men den fanns inte i min storlek så jag ska till stan o kolla imrgn ist.
sen kom jag hem, käka sen gick jag upp till markus där michis va. vi satt där o kolla på tv, sen färgade michis markus hår typ skitblondt:o sen typ för en stund sen gick jag hem, skitkallt ute också ju:o
hehe, nu ska jag göra te:)


puss

Kommentarer
Postat av: Mindy

sv: okej, samma här:), vad händer då?:)

2009-10-13 @ 17:27:47
URL: http://barajgs.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0