min nya kärlek

jag har fått hem min nya kärlek:) min plyschdress, kärlek på en gång liksom. haha:)


va nyss ute o träffade sanna, sen mötte vi tobbe så han följde med oss till city gross, vi köpte x-ray. sen träffa vi johan o fredde så vi gick med dom tillbaka. hehe, sen drog alla så jag o sanna fortsatte upp och satte oss i typ en trappa fast de är liksom tak också är den ute, de är en väg ner till förrådet typ. haha ingen fattar nåt. aja sen satt vi där för de regna o då slår de typ ashårt på taket så båda två flög upp och ut, aa o vem står där då? jo hampus och hans rottis eddie. då vare hampus som hade slagit på taket, vadå hjärtattack?:o haha aa så vi snackade ett tag med han, och jag försökte busa med eddie men han va upptagen med annat. sen drog alla hem och jag ska precis hoppa in i duschen:)


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0