Lördag

Heeej, de är lördag idag. Och jag är grymt trött. Har bara legat o sett på tv idag typ. Vaknade runt tolv tror jag? Aa de va nåt sånt iallafall. Jusste, i torsdags hade jag och sanna ett väldigt roligt samtal när vi skulle gå nånstans:
jag får ett sms och läser de.

Jag: åh vafan idag åker amanda och dom new york ju! jag vill också åka
Sanna: jag vill också åka till new york, men jag skulle aldrig vilja åka till USA
Jag: Haha vaa?

Sanna: jaaa de är ju värsta tjockis stället ju?

jag börjar asgarva

Sanna: va äre som är så roligt?

Jag. Skämtaru med mej elle? New york ligger ju i USA?

Sanna: va göre? Haha de visste inte jag. Jag är inte insatt i sånt.

 

Alltså hahaha. sanna säger ganska roliga saker ibland. Hahaha


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0