Kaaaaallt

Heeej. Jag överlevde ändå:) bra de. De va iskallt ute. Jag tog bussen till färsta och gick sista biten, mötte upp tess, michis och hundarna:) lillis o fannie. jag tog fannie o michis tog lillis sen gick vi in i stallet medans tess tvättade hennes häst. Alla hästarna va typ fett höga och jag va fett rädd. Aja, de gick bra iallafall. Jag överlevde. Sen fick vi skjuts hem till michis. Vi va där typ. Gjorde inte så mke. Tog bussen hem o kom hem o bytte om till min mysdress o nu sitter jag här. Troligtvis så blir de att jag åker på onsdag då ulrika får nyckeln till lägenheten på torsdag förhoppningsvis och då kör vi med släpet med alla grejjerna till lägenheten. Ulrika sa att vi bara skulle behöva åka två ggr för de är inte så mycket saker. Hon ska ju bara flytta in i en etta så:) sen kommer vi vara där hela helgen sen åker jag nog hem på måndag. tio timmars bussresa. WHOHO jag längtar redan. IN MY ASS. Kmr bli fett drygt har jag en känsla av. Aja, kommer väl prata i telefon hela tiden. Haha.



Puss

Kommentarer
Postat av: My

jo jag märkte att den var på engelska ,, sjukt segt och sjukt dåligt :O irriteraden..

håller med dej :/

2009-10-27 @ 10:44:44
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0