historiens mest tråkiga och meningslösa inlägg någonsin

pratar med sanna i telefon nu, grymt trött. elr aa, vi pratar inte egentligen. vi bara liksom "pratar" med varandra. ganska meningslöst egentligen, men ingen av oss har nåt bättre att göra, elr joo, sanna ska egentligen duscha men hon kan ju inte duscha med telefonen direkt. jag tror inte vi sagt nåt vettigt alls sen hon ringde elr nää, de va jag som ringde. tror jag. hehe de va jag som ringde. vi sitter bara liksom tyst i telefonen, jag bloggar och hon gör nåt. typ inget. haha. varför ringde jag egentligen? sanna vad ville jag när jag ringde dej? haha joo jusste. vi snackade om en tjej, haha nu blir ni nyfikna va? feel the fuckin pain. tror de här klassas som ett grymt meningslöst onödigt inlägg. tycker synd om er som har läst hela inlägget. förlåt för att jag skriver massa skit, men jag är trött. och jag behöver sova. så därför svamlar jag. nu ska jag nog lägga på i telefonen och gå och göra mej iordning, sen blire nog att jag smsar ett tag. hehe så sov gott alla bloggläsare

 

pusssssss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0