heeey babes

heeej babes, drog ut förut, träffa michis o markus, sen drog dom ner ti pizzan o jag drog hem o käkade. sen gick jag ner dit igen, träffa dom. satt där medans dom åt. sen gick vi o sa grattis till amanda som fyllde år för nån dag sen:) grattis amanda. sen satt vi ute ett tag, sen gick jag in för de blev pissigt kallt, snackade med ulrika, sen hann jag bara in innnan jag drog ut igen, mötte upp linda och lämnade en grejj till henne, sen satt vi o väntade på bussen och sen åkte hon hem, och påvägen hem träffade jag amanda elin o folk, snackade lite snabbt med dom och sen gick jag in igen:) så kom hem nyss och allvarligt, jag håller på o frysa ihjäl vafan:o de är ju skitkallt:o
imrgn iallafall så åker jag till pappsen och stannar där bara över natten.


 aa kanske ska berätta lite om dagen?
hade först hk, hade skitkul. sen vare bad för de va tydligen de två ggr?;s så jag o sanna tog bussen till birsta och gick runt där. tjockade donken och sånt. sen åkte vi tillbaka till skolan och hade två lektioner, typ engelska och matte? matte prov hade vi. gick skitbra, tror jag. elr trodde de skulle va mycket svårare, fick inte ens  ha miniräknare och de sög ju ifall nån är nyfiken...  såå aa. de va min dag det.
va har ni haft för er idag?

ni kmr väl ihåg att rösta på mej va? pusspuss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0