Friday im in love

Heeej, Jag skulle faktiskt blogga igår. tro mej. Men ville blogg.se funka då? Neej. Så de blev inget för jag blev så less så jag gick o la mej ist. Så kan de gå. Hehe. Idag har vi haft skola då. Först hemkunskap. Gjorde typ fisk? Sen skulle vi ha so men de va inställt så vi hade hål, sen egentligen idrott men de va inställt så vi hade matte ist så vi slapp ha de sista timmen, Sen lunch. sen skulle vi egentligen ha engelska men vet ni vad? joo de va inställt. haha så vi hade fysik som vi egentligen skulle ha efter engelskan. så ist för att sluta tre så slutade vi tjugo över ett:D hehe, jag o sanna åkte till birsta och gick runt där. Jag köpte en kofta och sanna en halsduk. Ni kanske får en bild sen:) hehe. Nu ska jag läsa bloggar



Puss

Kommentarer
Postat av: thresnilsson

sv: tack så mycket! din design är fin den med :)

2009-10-23 @ 18:02:17
URL: http://thresnilsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0