Friday im in love

Heeej babes, vem försov sig imorse då? haha. vaknade 20 minuter innan bussen gick. haha Hur fan lyckas man egentligen? stod o svor när jag försökte komma på vad jag skulle ha på mej. Fick typ damp. Aja, skyndade mej och drog till skolan. Kom sent men sånt händer. Hade hemkunskap. Vi gjorde falafel. För er som inte vet vad de är så är de köttbullar utan köttfärs. Ist är de kikärtor typ. De va inte gott. Sen hade vi typ so idrott och eftersom att de regnade så hade vi en teori lektion ist. Sen lunch fysik engelska och matte. Slutade tio i tre och tog bussen hem. Mammsen gjorde milkshake när jag kom hem. Mums. Imorgon ska ju jag o sanna och kolla på danstävlingen inne i stan. Sen får jag se. Funderar på att åka till pappa imorgon kväll. Men vi får se hur de blir. De beror ju på när vi kommer hem, de slutar sex men vet inte om vi stannar hela dagen. Vi får helt enkelt se hur de blir. Ikv blire att åka till michis o umgås med henne, ingen aning om vad vi ska göra men de får vi se


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0