.

Heeej, kom hem alldeles nyss. Gick runt och kollade på olika jackor men hittade ingen fin. Så köpte ingen. Sen gick jag o mammsen och åt mat:) va typ lax o nåt? Va faktiskt gott. Sen köpte vi massa godis på coop. Hehe.
Jag ska inte åka imorgon. Blev ändrade planer. Kändes tärt att åka så långt för att stanna så kort tid. Sen så ska ju ulrika flytta också kanske hon inte får nyckeln också måste vi packa och allt sånt. Sen kostar de ju ganska mycket att åka så långt också. Så på jul lovet åker jag ist. Då kan jag stanna längre och då har hon flyttat och allt sånt. Ist blire nog förhoppningvis att jag åker bort till kristin. elr aa petter och maria. Om de går och sover där nån natt:) så de blir nog bra ändå. Nu ska jag tjocka godis



Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0