engelskajävlaskitwallander

Lite besviken jag blev när jag insåg att wallander inte va den gamla vanliga hederliga wallander. oh nej, skiten va ju på engelska. Alltså vafan, dom kan ju inte ha två olika program med samma namn på samma kanalhelvete. det funkar bara inte. Låg iallafall och kollade på skiten ändå. Låg och smsade med ulrika också. De är ju gryyymt konstigt att det finns sådär många som pratar engelska i ystad? Fel av dom att göra deras wallander på nåt annat ställe. typ i england? Dom behöver ju inte va wannabe våran wallander. De suuger.
Aa iallafall, när filmen va slut åkte jag o micke på donken o käkade cheesburger. meeee like:)) sen drog vi hem igen. Nu sitter jag här iallafall och dricker fanta. Stör mej fortfarande på wallander på engelska. Även att wallander hette kurt också. Liksom ingen fantasi??? haha nu ska jag snart gå o lägga mej. Birsta me kristin imorgon ju:)



puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0