dunkar musik

sitter o dunkar musik nu. min o michis låt kan jag ju berätta:) de är michis fel att jag börjat lyssna på den:o den lilla jäveln, älskar henne ändå:)<3 hehe. aja, ska snart kolla vad jag ska ha på mej imrgn sen blire att duscha och sen lägger jag mej nog framför tvn och dricker te så min hals blir bra nångång:o
joo jusste, ni fick ju inte veta vad jag shoppade igår:) åkte iaf med mamma ti birsta, köpte uggs och ett par vita typ aa skor. hehe, lite svårt att förklara. sen köpte jag ett par jeans, o sen satt vi oss på waynes, jag drack chai latte och mammsen drack typ kaffe elle nåt? aja, sen klippte hon sig och sen åkte vi hem. fast vi gick ju runt och kolla och sånt också.ni får se bilder nån dag. loovar



puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0