torsdag

Heeej. Började tio över åtta imorse och vaknade sju. Elr nää, jag vaknade halv sju men va så satans trött så jag somnade om en halvtimme:) blev lite stress men men. Hade skitmke lektioner men drog hem efter so'n för vi hade idrott sista timmen och jag hade skitont i armen sen sprutan. Jag trodde fan inte att jag skulle få så ont. Men aa. Så kan de gå. Har fortfarande ont och alla säger att de blir värre dagen efter så de känns ju skitkul(Y)  Aja, kom hem runt två iallafall. & tre kom jim och hämtade mej sen åkte vi till linda o danny. Jim käkade sen åkte vi till jimmy och sanna som fått en liten son för en vecka sen:) grattis till er<3 Vi va där och jag satt o höll i bebben:) Sen ville lilla nova visa sitt rum för mej så vi busade ett tag sen efter nån timme åkte vi hem igen och nu är jag hemma:) Jag och sanna funderar på att åka till stan då dom har rea på gina mellan 20:30 och 21:00 elr nåt sånt. Elr dom har ju rea hela helgen men allt finns ju liksom nu. Så vi får se. Kanske skiter i de också. Vet inte ännu. Annars ska jag nog inte göra nånting. Fredag imorgon ju. Skönt de:) Men aa, jag bloggar sen



Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0