På skolan

Sitter på skolan nu. I "datasalen" Vi har gjort nån frågesak.  Va typ hur många frågor som helst och vi ha suttit här i typ en halvtimme. Men aja. Vi har matteprov snart. Slutar typ tre? Elr nåt sånt. Ikv ska jag nog ti birsta. Måste lämna tillbaka sjortan mammsen köpte till mej som satt jättekonstigt. Köper nåt annat för pengarna ist. Imrgn ska jag o sanna på stan iaf. Bra de. Joo jusste, imorse försov jag mej. De suger. Men nu ska jag ba sitta o kolla runt lite innan nästa lektion. Så vi hörs när jag kmr hem


puss

Kommentarer
Postat av: My

åhh va kul att du känner så om julen :) jag kännde typ allid så innan nu hatar jag typ julen : (A) tycker det är jobbigt bara

2009-11-13 @ 14:29:02
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0