Onsdag

Heeej bbys. Kunde inte blogga igår förrän på kvällen och då orkade jag inte. Så ja. Men nu bloggar jag iallafall:) hehe. När jag va o shoppade me mammsen så kollade vi lite på telefoner. Har hittat två fina:




Den här:)



Elr den här.


Vill ha en rosa iallafall. Och touch. Den första är lite nyare än den sista. Men båda är fina. Gillar den sista för den är lite mer kantig till skillnad från den andra. Men jag vet inte.
Vi får se. Nån bloggläsare som testat nån av dom? vad tyckte ni?

Senare ikv ska jag upp till sanna för att se på twilight då jag inte sett den första ännu:u Så vi ska se den ikv sen blire nog bio nån dag för att se tvåan. Om jag ens tycker om ettan? Hehe.
Hade iallafall chill dag idag. Tre lektioner. Svenska, lunch, so och franska. Så jaa. De va skönt.

Har förresten läst ut boken män som hatar kvinnor och satan va bra den är. Kan verkligen rekommenderas.
har haft på svenskan att vi ska läsa en bok och sedan redovisa om nån vecka. Och då läste jag män som hatar kvinnor. Sååå grymt bra.
Tärt att vi har lång dag imrgn. Tio över åtta till halv fyra. Torsdagar suger helt enkelt. Thats it.
Bloggar sen och säger vad jag tycker om twilight.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den anndra är bäst tycker jag :) har prövat båda men annvänder mig av den rosa samsung touchwitz

2009-11-27 @ 08:06:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0